وجدان

وجدان

ما هم میتونیم مثل بعضیا خیلی کارهارو انجام بدیم...

ولی برای ما ، مانعی به اسم وجدان وجود داره...

همه آدما قلب دارن 

ولی وجدان نصیب همه نشده...

آدرس پیج در اینستاگرام:

https://www.instagram.com/mahaal.mag/

وجدان

لینک عکس با اندازه ی واقعی و کیفیت اصلی در ادامه ی مطلب قرار گرفت...

http://up.my-text.ir/view/3436055/top.text24%20(4).jpg


کد امنیتی رفرش





گالـري وبـ سايتـــ



سربازی - پایان آموزشی - 62 روز بدون مرخصی!(دلنوشته)
یک تکست گرافی مذهبی با موضوع کربلا (طراحی خودم)
تنهایی بعد از تو... تکست گرافی تنهایی طراحی خودم
وجدان
سه تکست گرافی با موضوع های عشق و تنهایی (طراحی خودم)
یه روزه زمستونی(دلنوشته)
حکمتش چیست در این شهر... تکست گرافی تنهایی طراحی خودم
زیبایی پاییز در قاب دوربین (تصاویر اختصاصی و عکاسی شخصی توسط خودم)
گوش کن ... تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم
از قدیم گفتن...
عشق اول اون نیست... پوستر تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم
چرا ما تا عاشورا پر شور هستیم ولی بعدش کم رنگ میشویم؟-(دلنوشته)
غرور منفی - چرا؟!  (دلنوشته)
گاهی سکوت میکنی...
رفــیـــق فـــقـــطـــ خــــــــــدا ؛ دل نوشته + پوستر (طراحی خودم)
خاطره رو دست کم نگیر...(دلنوشته ی من)
پوسترهای طراحی شده من برای ایام ماه محرم
مرگ هم عاشقانه است...! -تکست گرافی عاشقانه - طراحی خودم
حال من خوشه.... +پوستر طراحی خودم
قول بده
یه وقت تنها نری جایی...تکست گرافی عاشقانه طراحی خودم
وقتی هستی... پوستر تکست گرافی با موضوع تنهایی طراحی خودم
رفیق میدونی چرا باختی؟ پوستر تکست گرافی با موضوع رفاقت طراحی خودم
پوستر طراحی شده توسط من به مناسبت فاجعه ی منا