پوستر طراحی شده توسط من به مناسبت فاجعه ی منا

پوستر طراحی شده توسط من به مناسبت فاجعه ی منا

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز

من هم به نوبه ی خودم فاجعه ی دردناک منا را به همه ی مسلمانان جهان به خصوص هم وطنان عزیزم و خانواده های داغ دیده تسلیت عرض میکنم

لعنت خدا بر آل سعود و وهابی ها

به همین مناسبت یک پوستر طراحی کردم که براتون قرار میدم

لعنت بر آل سعود و وهابی ها

اینم لینک تصویر :

 

http://up.my-text.ir/view/795022/LANAT%20BAR%20ALE%20SUOD-1.jpg

 

 


کد امنیتی رفرش





گالـري وبـ سايتـــ



رفــیـــق فـــقـــطـــ خــــــــــدا ؛ دل نوشته + پوستر (طراحی خودم)
تنهایی...
وجدان
یک پوستر به مناسبت سالروز شهادت امیر المومنین امام علی (ع) (طراحی خودم)
خاطره رو دست کم نگیر...(دلنوشته ی من)
سال نو (1395) مبارک...
وقتی هستی... پوستر تکست گرافی با موضوع تنهایی طراحی خودم
زیبایی پاییز در قاب دوربین (تصاویر اختصاصی و عکاسی شخصی توسط خودم)
از قدیم گفتن...
حال من خوشه.... +پوستر طراحی خودم
یک تکست گرافی مذهبی با موضوع کربلا (طراحی خودم)
حکمتش چیست در این شهر... تکست گرافی تنهایی طراحی خودم
چرا ما تا عاشورا پر شور هستیم ولی بعدش کم رنگ میشویم؟-(دلنوشته)
پوستر طراحی شده توسط من به مناسبت فاجعه ی منا
خاصیت تنهایی...
گاهی سکوت میکنی...
گوش کن ... تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم
یه وقت تنها نری جایی...تکست گرافی عاشقانه طراحی خودم
غرور منفی - چرا؟!  (دلنوشته)
قول بده
تکست گرافی به یاد کاپیتان نوروزی طراحی خودم
یه روزه زمستونی(دلنوشته)
عشق اول اون نیست... پوستر تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم
مرگ هم عاشقانه است...! -تکست گرافی عاشقانه - طراحی خودم