عشق اول اون نیست... پوستر تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم

عشق اول اون نیست... پوستر تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم

سلام

یه پوستر عاشقانه و تنهایی دیگه براتون آماده کردم

متن پوستر:

عشق اول اونی نیست که زودتر از همه اومده ...

اونیه که از وقتی که اومده دیگه هیچی جاشو تو قلبت نگرفته...

پوستر:

پوستر عاشقانه و تنهایی

لینک پوستر د ادامه ی مطلب قرار گرفت...

برای دیدن پوستر در ابعاد واقعی روی لینک پوستر در ادامه ی مطلب کلیک کنید...

لینک:

http://up.my-text.ir/view/2280671/alone%20boy%203.jpg


کد امنیتی رفرش





گالـري وبـ سايتـــ



عشق اول اون نیست... پوستر تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم
حال من خوشه.... +پوستر طراحی خودم
خاصیت تنهایی...
یک تکست گرافی مذهبی با موضوع کربلا (طراحی خودم)
گاهی سکوت میکنی...
قول بده
رفــیـــق فـــقـــطـــ خــــــــــدا ؛ دل نوشته + پوستر (طراحی خودم)
تنهایی بعد از تو... تکست گرافی تنهایی طراحی خودم
یه وقت تنها نری جایی...تکست گرافی عاشقانه طراحی خودم
مرگ هم عاشقانه است...! -تکست گرافی عاشقانه - طراحی خودم
وجدان
سه تکست گرافی با موضوع های عشق و تنهایی (طراحی خودم)
پوستر طراحی شده توسط من به مناسبت فاجعه ی منا
تکست گرافی به یاد کاپیتان نوروزی طراحی خودم
غرور منفی - چرا؟!  (دلنوشته)
از قدیم گفتن...
سال نو (1395) مبارک...
حکمتش چیست در این شهر... تکست گرافی تنهایی طراحی خودم
وقتی هستی... پوستر تکست گرافی با موضوع تنهایی طراحی خودم
عید سعید فطر بر همگان مبارک
چرا ما تا عاشورا پر شور هستیم ولی بعدش کم رنگ میشویم؟-(دلنوشته)
گوش کن ... تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم
یک پوستر به مناسبت سالروز شهادت امیر المومنین امام علی (ع) (طراحی خودم)
خاطره رو دست کم نگیر...(دلنوشته ی من)