عید سعید فطر بر همگان مبارک

عید سعید فطر بر همگان مبارک

 

 

عید فطر مبارک

سلام

با آرزوی قبولیه طاعات و عبادات شما دوستان

عید سعید فطر رو به همه ی شما خوبان تبریک عرض میکنم

برای دریافت اس ام اس های زیبای تبریک عید فطر به لینک زیر در کولاک91 بروید

http://www.koolak91.ir/sms-haie-ziba-baraye-tabrike-eyde-fetr.html

پیروز باشید.

یاعلی


کد امنیتی رفرش





گالـري وبـ سايتـــ



رفــیـــق فـــقـــطـــ خــــــــــدا ؛ دل نوشته + پوستر (طراحی خودم)
گاهی سکوت میکنی...
خاطره رو دست کم نگیر...(دلنوشته ی من)
یه وقت تنها نری جایی...تکست گرافی عاشقانه طراحی خودم
قول بده
یک پوستر به مناسبت سالروز شهادت امیر المومنین امام علی (ع) (طراحی خودم)
پوستر طراحی شده توسط من به مناسبت فاجعه ی منا
زیبایی پاییز در قاب دوربین (تصاویر اختصاصی و عکاسی شخصی توسط خودم)
گوش کن ... تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم
سه تکست گرافی با موضوع های عشق و تنهایی (طراحی خودم)
تکست گرافی به یاد کاپیتان نوروزی طراحی خودم
مرگ هم عاشقانه است...! -تکست گرافی عاشقانه - طراحی خودم
تنهایی بعد از تو... تکست گرافی تنهایی طراحی خودم
سال نو (1395) مبارک...
از قدیم گفتن...
وجدان
تنهایی...
عید سعید فطر بر همگان مبارک
عشق اول اون نیست... پوستر تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم
وقتی هستی... پوستر تکست گرافی با موضوع تنهایی طراحی خودم
سربازی - پایان آموزشی - 62 روز بدون مرخصی!(دلنوشته)
چرا ما تا عاشورا پر شور هستیم ولی بعدش کم رنگ میشویم؟-(دلنوشته)
خاصیت تنهایی...
غرور منفی - چرا؟!  (دلنوشته)