سال نو (1395) مبارک...

سال نو (1395) مبارک...

سال نو مبارک...

سلام

سال نو مبارک . امیدوارم سالی خوب و پر از موفقیت پیش رو داشته باشید.

سال 1394 هم با تمام اتفاقات خوب و بدش تموم شد، با تمام فراز و نشیب هاش...

بیاین تو این سال جدید تمام دلخوری ها و کینه ها رو بیرون بریزیم و صفا و صمیمیت رو برای خودمون و اطرافیانمون به ارمغان بیاریم...

امیدوارم تو این سال (1395) به آرزوهاتون برسید

.


کد امنیتی رفرش





گالـري وبـ سايتـــ



تکست گرافی به یاد کاپیتان نوروزی طراحی خودم
غرور منفی - چرا؟!  (دلنوشته)
وجدان
خاصیت تنهایی...
یه روزه زمستونی(دلنوشته)
حال من خوشه.... +پوستر طراحی خودم
یه وقت تنها نری جایی...تکست گرافی عاشقانه طراحی خودم
سال نو (1395) مبارک...
عشق اول اون نیست... پوستر تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم
زیبایی پاییز در قاب دوربین (تصاویر اختصاصی و عکاسی شخصی توسط خودم)
گاهی سکوت میکنی...
قول بده
خاطره رو دست کم نگیر...(دلنوشته ی من)
عید سعید فطر بر همگان مبارک
چرا ما تا عاشورا پر شور هستیم ولی بعدش کم رنگ میشویم؟-(دلنوشته)
حکمتش چیست در این شهر... تکست گرافی تنهایی طراحی خودم
تنهایی بعد از تو... تکست گرافی تنهایی طراحی خودم
سه تکست گرافی با موضوع های عشق و تنهایی (طراحی خودم)
یک تکست گرافی مذهبی با موضوع کربلا (طراحی خودم)
وقتی هستی... پوستر تکست گرافی با موضوع تنهایی طراحی خودم
سربازی - پایان آموزشی - 62 روز بدون مرخصی!(دلنوشته)
گوش کن ... تکست گرافی عاشقانه و تنهایی طراحی خودم
رفیق میدونی چرا باختی؟ پوستر تکست گرافی با موضوع رفاقت طراحی خودم
پوسترهای طراحی شده من برای ایام ماه محرم